رکورد جالب کاپیتان برایتون پس از اخراج برابر ناتینگهام فارست

رکورد جالب کاپیتان برایتون پس از اخراج برابر ناتینگهام فارست

پایگاه خبری فوتبالی- لوئیس دانک کاپیتان برایتون، به اولین بازیکنی تبدیل شد که در ۱۵ سال اخیر به دلیل اعتراض به داور در یک بازی لیگ برتر انگلیس اخراج شد.

به گزارش فوتبالی ، کاپیتان برایتون به دلیل مشاجره با آنتونی تیلور بر سر یک پنالتی در دیدار با ناتینگهام فارست از بازی اخراج شد. دانک ۳۲ ساله در فاصله ۲۰ دقیقه مانده به پایان بازی کارت قرمز دریافت کرد اما برایتون توانست سه امتیاز را با پیروزی ۳-۲ در ورزشگاه گراوند حفظ کند. او ابتدا به دلیل اعتراض یک کارت زرد دریافت کرد اما تنها ۱۲ ثانیه بعد کارت قرمز گرفت. کارت قرمز مستقیم به دلیل استفاده از الفاظ توهین آمیز، بود و احتمالا این بازیکن با دو جلسه محرومیت نیز روبرو خواهد شد.

آخرین باری که یک بازیکن در طول زمان بازی به دلیل مخالفت با داور بازی کارت قرمز دریافت کرد، آلن اسمیت در تیم نیوکاسل بود که در ژانویه ۲۰۰۸ در بازی با منچستریونایتد ۶-۰ شکست خورده بودند. ستاره سابق ساندرلند، لی کاترمول نیز در مارس ۲۰۱۲ مقابل نیوکاسل به دلیل اعتراض کارت قرمز گرفته بود اما این کارت پس از سوت پایان داده شد.

نگرش نسبت به داوران در فصل اخیر لیگ برتر انگلیس منفی بوده  و میکل آرتتا و مائوریسیو پوچتینو از جمله کسانی هستند که از تصمیمات داوری در بازی های اخیر انتقاد کرده اند.  روبرتو ده زربی، سرمربی برایتون نیز چندی پیش در این مورد صحبت کرد و گفت: "من صادق و واضح هستم  و من ۸۰ درصد از داوران انگلیسی را دوست ندارم. این اتفاق جدیدی نیست. من آنها را دوست ندارم. بهتر است بگویم رفتار آنها در زمین را دوست ندارم."

۱۰۰۹