نتايج مهمترين ديدار هاى فوتبال زنان در اروپا؛ اينتر فاتح دربى ميلان

نتايج مهمترين ديدار هاى فوتبال زنان در اروپا؛ اينتر فاتح دربى ميلان

پايگاه خبرى فوتبالى- ليگ هاى معتبر فوتبال زنان در اروپا اين هفته با برترى مدعيان و البته دربى شهر ميلان دنبال شد. 

به گزارش فوتبالى، پنج ليگ معتبر فوتبال زنان در حالى اين هفته برگزار شد كه مهمترين ديدار اين هفته در ايتاليا برگزار شد. نيم فصل اول ليگ فوتبال زنان ايتاليا ديشب به پايان رسيد. در مهمترين ديدار هفته نهم سرى آ ايتاليا، اينترميلان در دربى شهر ميلان با نتيجه يك بر صفر آث ميلان را شكست داد و به رده چهارم جدول صعود كرد. در ديگر ديدار هاى مهم، رم با برترى مقابل فيورنتينا قهرمان نيم فصل ايتاليا شد. يوونتوس هم با پيروزى مقابل ناپولى در رده دوم ايستاد. 

در هفته هشتم ليگ انگليس، همه تيم هاى مدعى توانستند مقابل حريفانشان به برترى رسيدند. در اين هفته، چلسى، آرسنال، ليورپول، منچسترسيتى و منچستريونايتد مقابل حريفان خود پيروز شدند. در جدول، چلسى، آرسنال و منچسترسيتى اول تا سوم هستند. در هفته دهم ليگ اسپانيا، بارسلونا و رئال مادريد مقابل رقيبان خود پيروز شدند. بارسلونا بعد از پيروزى پر گل مقابل رئال مادريد اين هفته هم با چهار گل اتلتيك بيلبائو را شكست داد و به دهمين برد پياپى خود رسيد. رئال مادريد هم پنج گل خورده در هفته گذشته مقابل بارسلونا را جبران كرد و با نتيجه پنج بر دو اوئلوا را شكست داد تا همچنان پشت سر بارسلونا در رده دوم قرار بگيرد. 

هفته هشتم بوندسليگا آلمان هم با برترى بايرن مونيخ مقابل وردربرمن و ولفسبورگ مقابل دويسبورگ همراه بود تا همچنان بايرن مونيخ و ولفسبورگ در رده اول و دوم جدول دوازده تيمى آلمان باشند. و در هفته نهم ليگ فرانسه، ليون به نهمين بردش دست يافت تا همچنان بدون رقيب در صدر جدول قرار گيرد. پاريس سن ژرمن هم با پيروزى مقابل مونت پليه به رده سوم جدول رسيد. 

6001