اینتر از کسب یک امتیاز مقابل یوونتوس راضی است

اینتر از کسب یک امتیاز مقابل یوونتوس راضی است

پایگاه خبری فوتبالی - سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر می گوید که آن ها از کسب یک امتیاز در دیدار مقابل یوونتوس راضی هستند و به همه یادآوری کرد که آن ها فصل گذشته در خانه یوونتوس شکست خوردند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از هفته سیزدهم سری آ، تیم های یوونتوس و اینتر در استادیوم آلیانز به مصاف هم رفتند که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند. با این نتیجه، فاصله دو امتیازی اینتر با یوونتوس در جدول حفظ شد و هنوز نراتزوری صدرنشین سری آ است. دوشان ولاهوویچ برای بانوی پیر و لائوتارو مارتینز برای اینتر گلزنی کردند. 

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، اینزاگی پس از پایان بازی گفت: "با توجه به شرایط بازی، ما از این امتیاز استقبال می کنیم. گلزنی مقابل یوونتوس سخت است، مخصوصاً اگر با یک گل نیز جلو افتاده باشند. البته می توانستیم در صحنه گل یووه بهتر عمل کنیم و اجازه انجام هیچ کاری به ولاهوویچ ندهیم."

"تیم ما تمرکزش را از دست نداد و به زیبایی گل تساوی را به ثمر رساندیم. در مقابل تیمی مثل یوونتوس که با شایستگی در رده دوم قرار دارد، یک امتیاز بسیار خوب است. البته می خواستیم برنده شویم، اما خوب است که نباختیم. ما فصل گذشته مقابل یوونتوس شکست خوردیم."

4416