دروازه‌بان سابق منچستریونایتد به تیم جرارد می‌رود؟

دروازه‌بان سابق منچستریونایتد به تیم جرارد می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی – داوید دخیا که در تابستان از جمع هم تیمی هایش در منچستریونایتد جدا شد، یکی از گزینه‌های اصلی استیون جرارد برای سنگربانی الاتفاق عربستان است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد داوید دخیا سنگربان سابق شیاطین سرخ هم قرار است در پنجره نقل و انتقالات در ماه ژانویه راهی لیگ حرفه ای عربستان شود. استیون جرارد سرمربی الاتفاق به طور جدی در صدد به خدمت گرفتن دخیاست. البته به جز الاتفاق، تیم های دیگری هم در لیگ حرفه ای عربستان منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقلات ماه ژانویه هستند و علاقه خود را برای جذب این دروازه بان اسپانیایی ابراز کرده اند.

دخیا بعد از 12 سال حضور در اولترافورد حالا به عنوان بازیکن آزاد حق انتخاب از میان گزینه های روی میز را دارد. پیش تر خبرهایی مبنی بر پیوستن او به النصر شنیده می شد، اما این دروازه بان 33 ساله از لیگ MLS و باشگاه اینترمیامی هم پیشنهاداتی داشته که اگر از بین این دو باشگاه یکی را برای ادامه فعالیت حرفه ای خود انتخاب کند، شانس حضور در کنار یکی از اسطوره های فوتبال جهان یعنی کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی را دارد.

آخرین دستمزد داوید دخیا در منچستریونایتد مبلغی حدود 375000 پوند بود و او در صورت پیوستن به تیم های عربستانی انتظار دارد تا مبلغی بسیار بیشتر دریافت کند و تیم های عربستانی ها هم با پشتوانه صنعت نفت و درآمد حاصل از آن قصد دارند تا در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو تمام توان خود را برای به خدمت گرفتن برترین بازیکنان اروپایی به کار بگیرند.

این دروازه بان 33 ساله قطعا با باز شدن پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه پیشنهادات مختلفی از تیم های مطرح دریافت می کند و در آینده ای نزدیک شاهد حضور مجدد دخیا در درون دروازه خواهیم بود.

1369