سردار آزمون مشتری جدید پیدا کرد

سردار آزمون مشتری جدید پیدا کرد

پایگاه خبری فوتبالی- به‌دنبال درخشش مهاجم تیم ملی ایران در ترکیب آ.اس رم، برخی دیگر از تیم‌های ایتالیایی درصدد جذب او برآمده‌اند.

به گزارش فوتبالی، در روزهای پایانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا، سردار آزمون مهاجم ۲۸ ساله تیم ملی فوتبال ایران با قراردادی یک ساله و قرضی و بند خرید دائمی ۱۲ میلیون یورویی به تیم آ.اس رم ایتالیا پیوست تا شاگرد خوزه مورینیو در این تیم باشد.

آزمون در یک فصل و نیم حضور خود در بایرلوکوزن در ۴۴ بازی برای این تیم آلمانی به میدان رفت که موفق به زدن ۵ گل و ثبت ۵ پاس گل شد و آنطور که انتظار می‌رفت نتوانست انتظارات را برآورده کند تا با نظر ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی لورکوزن این بازیکن با قرارداد قرضی از این تیم جدا شود تا شانس خود را در پایتخت ایتالیا و زیر نظر مورینیو امتحان کند.

سردار حالا به خوبی توانسته پاسخ اعتماد خوزه مورینیو را بدهد و در جالوروسی اثرگذار باشد. حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت اعلام کرده است که باشگاه بولونیا علاقه‌مند به جذب سردار آزمون است. آن‌ها آماده هستند که ابتدا رضایت باشگاه ایتالیایی را جلب کنند و بعد از آن با بایرلورکوزن وارد مذاکره شوند تا آزمون را برای نیم فصل دوم به صورت قرضی و با بند خرید به ترکیب خود اضافه کنند.

بولونیا از تیم‌های مطرح و ریشه‌دار فوتبال ایتالیاست که ۷ بار موفق به فتح سری‌آ و ۲ بار نیز فاتح کوپا ایتالیا شده است.

2636