چالش حل نشده هری کین؛ پیدا کردن مدرسه برای بچه ها

چالش حل نشده هری کین؛ پیدا کردن مدرسه برای بچه ها

پایگاه خبری فوتبالی – هری کین مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ بعد از گذشت ماه ها هنوز با چالشی حل نشدنی یعنی پیدا کردن مدرسه مناسب برای بچه هایش دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش فوتبالی، ستاره انگلیسی بایرنی ها که پس از کش و قوس زیاد و به توافق نرسیدن با بسیاری از باشگاه های سرشناس اروپا به مونیخ رفت و باواریایی ها را برای ادامه دوران حرفه ای اش انتخاب کرد هنوز نتوانسته برای بچه هایش مدرسه مناسبی در مونیخ پیدا کند.

هری کین در فصل جاری در 17 بازی که برای بایرن مونیخ انجام داده توانسته 22 گل به ثمر برساند و رکورد بوندسلیگا را جا به جا کند، اما هنوز بعد از گذشت 3 ماه از امضای قرارداد با تیم توماس توخل به دلیل پیدا نکردن مدرسه مناسب برای فرزندان خود آرامش کاملی را در زمین بازی نداشته و نمی تواند آنطور که باید و شاید بدرخشد، هر چند به اعتقاد خیلی از هواداران فوتبال، هری کین با وجود همه چالش هایی که در آلمان دارد مثل الماس در خط حمله بایرنی ها می درخشد.

مهاجم سابق تاتنهام در مصاحبه ای عنوان کرد: "من به جز فوتبال، یک زندگی شخصی هم دارم و باید به آن رسیدگی کنم. باید شرایط مناسبی را برای همسر و فرزندانم مهیا کنم و برای من همه چیز فقط در زمین فوتبال تمام نمی شود". هری کین در حال حاضر ارزشی به مبلغ 100 ملیون دلار دارد و بازیکنی کلیدی برای بایرن مونیخ به حساب می آید که می تواند با عملکرد فوق العاده اش تمام جام های داخلی و حتی قهرمانی UCL را برای بایرنی ها به ارمغان بیاورد.

بایرن مونیخ در ادامه بازی های لیگ قهرمانان اروپا روز چهارشنبه به مصاف کپنهاگن دانمارک می رود و همه نگاه ها به هری کین و درخشش و گلزنی او در این دیدار است.

1369