مدیران بایرن مونیخ به دنبال تمدید قرارداد توماس مولر

مدیران بایرن مونیخ به دنبال تمدید قرارداد توماس مولر

پایگاه خبری فوتبالی- آینده توماس مولر در تیم بایرن مونیخ هنوز برای هوادارن روشن نیست.

به گزارش فوتبالی، هافبک باسابقه و ۳۴ ساله بایرن مونیخ که از جولای سال ۲۰۰۸ که اولین بازی خود را برای باواریایی ها انجام داد تاکنون در ۶۸۰ بازی برای بایرن‌مونیخ به میدان رفته و ۲۳۷ گل به ثمر رسانده هنوز در مورد ادامه حضور در تیم بزرگ فوتبال آلمان مطمئن نیست.

توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ چندی پیش در خصوص ادامه همکاری با این بازیکن محبوب هوادارن گفته بود: "ما توماس مولر را برای حضور در سال های آینده در تیم بایرن مونیخ میخواهیم. واضح است که خود مولر هم  علاقه مند است به حضور خود در آلیانز آرنا و به بازی برای تیم ادامه بدهد. چرا او نباید در بالاترین سطح فوتبال آن هم در بهترین شرایط آمادگی به بازی کردن مشغول باشد؟ من وضعیت ادامه حضور او در تیم را بسیار مثبت میبینم. توماس یک نماد و یک اسطوره برای باشگاه و تمام هواداران است و حداکثر احترام را از جانب ما و همه علاقه مندان تیم دریافت میکند."

در روزهای اخیر فروند مدیر باشگاه بایرن مونیخ نیز در گفتگو با نشریه بیلد در مورد تمدید قرارداد با مولر افزود:"ما در هفته های آینده با توماس مولر مذاکراتی انجام خواهیم داد زیرا او سرمایه باشگاه بایرن مونیخ است. ما در حال مذاکره با او هستیم چون مولر یک بازیکن معمولی نیست. او توماس مولر است یک اسطوره در تیم بزرگ فوتبال آلمان. بایرن مونیخ و توماس مولر هنوز داستان های بسیار جذابی با هم برای خلق خواهند داشت."

۱۰۰۹