نیمار و امباپه الگوهای فوتبالی تیموتی وه آ

نیمار و امباپه الگوهای فوتبالی تیموتی وه آ

پایگاه خبری فوتبالی- تیموتی وه آ، وینگر آمریکایی یوونتوس از کیلیان امباپه و نیمار به عنوان الگوهای فوتبالی خود نام برد.

به گزارش فوتبالی ، وه آ در مصاحبه در کنار با هم تیمی خود ساموئل ایلینگ جونیور، درباره زندگی در ایتالیا و چگونگی بزرگ شدن به عنوان پسر یک برنده توپ طلا یعنی ژرژ وه آ تا مسائلی که به او به عنوان یک فوتبالیست کمک کرده توضیح داد. با این حال، بیش از هر چیز، حضور در پاری سن ژرمن در دوران فوق ستاره های تیم امباپه، نیمار و ادینسون کاوانی در زمین به این جوان درس های زیادی آموخته است.

این وینگر که در پادکست روز جمعه یوونتوس گفت: " فوتبال در خانواده ما بسیار مهم بود و من از ۱۷ سالگی در پاری سن ژرمن بازی حرفه ای را شروع کردم. نیمار، امباپه، کاوانی هم تیمی های من در آن زمان بودند. می دانستم که در مقطعی باید بهترین خودم باشم تا در کنار این ستاره ها بازی کنم. چهار سال در سلتیک بودم، سپس در لیل و اکنون اینجا هستم. تجربیات مهمی داشتم و آنها به من کمک کردند رشد کنم چه در فوتبال و چه به عنوان یک مرد و من به تجربیات خود بسیار افتخار می کنم. در واقع هرکسی داستان خودش را دارد."

وه آ به خوبی با زندگی در تورین سازگار شده است و خود را به عنوان بازیکنی تقریبا ثابت در ترکیب ماسیمیلیانو آلگری می بیند و در عین حال در یک پست جدید نیز بازی می کند. این بازیکن آمریکایی چندین بار در کنار هم تیمی خود در تیم ملی آمریکا یعنی وستون مک کنی بازی کرده در حالی که به نظر می رسد این دو در داخل و خارج از زمین نیز دوستی محکمی ایجاد کرده اند. فوتبال تیموتی وه آ در داخل و خارج از زمین به خاطر میراث فوتبالی خانواده اش و همچنین به خاطر کسانی است که با آنها بزرگ شده است ارزشمند است.

۱۰۰۹