هری کین ناجی بایرن مونیخ شد

هری کین ناجی بایرن مونیخ شد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در دیدار خارج از خانه مقابل کلن با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و با سی و دو امتیاز به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته دوازدهم بوندس لیگا، تیم های کلن و بایرن مونیخ در ورزشگاه راین انرژی مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که باواریایی‌ ها با بیست و نه امتیاز در رده دوم و کلن با شش در جایگاه هفدهم قرار داشت. 

بایرن مونیخ در ۵ بازی آخر خود به پیروزی رسیده و توماس توخل امیدوار است که با برد در این بازی به روند فوق العاده‌اش ادامه دهد.

بایرن در نیمه اول تیم برتر میدان بود و در دقیقه ۲۰ هری کین بهترین ستاره این روز های باواریایی ها دروازه میزبان را گشود. در ادامهبایرن مونیخ بازذهم فرصت باز کردن دروازه کلن را داشت اما نیمه اول دیگر گلی نداشت و با پیروزی یک بر صفر بایرن به پایان رسید.

در نیمه دوم‌ کلن کمی روی دروازه نویر فشار آورد اما نتوانست از سد محکم دفاعی بایرن مونیخ عبور کند. توماس توخل در نیمه دوم حتیهیچ تعویضی انجام نداد و این دیدار با همان تک گل هری کین، یک بر صفر به سود بایرن مونیخ خاتمه یافت تا باواریایی ها موقتا به صدر جدول صعود کند.

4416