خداحافظی دی ماریا از تیم ملی آرژانتین پس از کوپا آمریکا

خداحافظی دی ماریا از تیم ملی آرژانتین پس از کوپا آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی- آنخل دی ماریا تایید کرده است که پس از کوپا امریکا در تابستان آینده از تیم ملی آرژانتین بازنشسته خواهد شد.

به گزارش فوتبالی ، این بازیکن ۳۵ ساله پیامی را در رسانه های اجتماعی منتشر کرد تا تاریخ خداحافظی خود را از تیم ملی آرژانتین مشخص کند. دی ماریا اولین بازی ملی خود را در سال ۲۰۰۸ انجام داد و جام جهانی، کوپا امریکا و طلای المپیک را با آلبی سلسته به دست اورد. او بیش از ۱۰۰ بازی ملی برای تیم ملی آرژانتین انجام داده اما اکنون پس از مسابقات کوپا آمریکا از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد.

دی ماریا درباره جدایی خود از تیم ملی آرژانتین نوشت: "کوپا امریکا اخرین تورنومنتی خواهد بود که دی ماریا پیراهن آرژانتین را می پوشم و با ناراحتی و درد و بغضی در گلویم با زیباترین اتفاقی که در دوران حرفه ای فوتبالم برای من اتفاق افتاده است خداحافظی می کنم، ان را می پوشم. جایی که با تمام غرور آن به حضور در آن افتخار می کنم."

دی ماریا امیدوار است که با کمک به آرژانتین برای قهرمانی در کوپا امریکا پس از قهرمانی آنها در سال ۲۰۲۱، آرژانتین باز هم در بالاترین رتبه رقابت ها قرار بگیرد. این مهاجم نقش کلیدی در موفقیت آرژانتین در طول دوران حرفه ای خود ایفا کرده و ثابت کرده که مرد بازی های بزرگ است. دی ماریا در فینال المپیک در سال ۲۰۰۸، فینال کوپا امریکا در سال ۲۰۲۱ و فینال جام جهانی در سال ۲۰۲۲ گلزنی کرده است. لیونل اسکالی گفته است که دی ماریا به دلیل دستاوردهایش سزاوار احترام مانند لیونل مسی، دیگو مارادونا و ماریو کمپس است.دی ماریا ادامه فصل را نیز با بنفیکا خواهد گذراند.

۱۰۰۹