حمایت بازیکنان تیم ملی از تیم فوتبال نوجوانان پیش از دیدار حساس با مراکش

حمایت بازیکنان تیم ملی از تیم فوتبال نوجوانان پیش از دیدار حساس با مراکش

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار حساس تیم فوتبال نوجوانان با مراکش در جام جهانی، از یوزهای نوجوان حمایت کردند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال نوجوانان ایران که عملکرد درخشانی در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۳ اندوزی داشت و موفق شد جواز حضور در جمع ۱۶ تیم برتر را از گروه مرگ کسب کند، امروز باید از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه مقابل تیم فوتبال نوجوانان قرار بگیرد.

امروز بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که برای دیدار با تیم ملی ازبکستان در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی در تاشکند حضور دارند، با انتشار ویدیویی از یوزهای نوجوان حمایت کردند و به آن‌ها انگیزه دادند تا بتوانند به شگفتی‌سازی خود ادامه دهند.

در این ویدیو ابتدا علی کریمی هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: برای نوجوانان عزیمان در بازی با مراکش آرزوی موفق داریم و امیدوارم که این درخششی که در مرحله گروهی داشتند ادامه‌دار باشد. امیدوارم که بتوانند مرکش را از پیش رو بردارند تا باعث شادی ملت ایران شوند. به این تیم خیلی امیدوار هستیم و از همین‌جا انرژی مثبتمان را برای آن‌ها می‌فرستیم.

در ادامه سید مجید حسینی مدافع تیم ملی کشورمان نیز اظهار داشت: من نیز به نوبه خودم امیدوارم که نوجوانان ایران در این بازی پیش‌رو موفق باشند. ما بازی‌های ان‌ها را تماشا کردیم. بازیکنان و کادر خیلی خوبی داریم. این را بدانند که دعا ما و مردم ایران پشت سر آن‌ها خواهد بود. امیدوارم که مراکش را شکست بدهند و تا آخرین مرحله این مسابقات صعود کنند، چراکه واقعا شایستگی آن را دارند.

در پایان صادق محرمی دیگر مدافع تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: تیم نوجوانان تا به اینجا کار عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و این تیم توانایی این را دارد که در جمع چهار تیم پایانی حضور داشته باشد. آرزوی موفقیت برای بچه‌های نوجوانان.

7474