شیاطین سرخ درصدد جذب پدیده ایرلندی برایتون

شیاطین سرخ درصدد جذب پدیده ایرلندی برایتون

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد تمایل به جذب مهاجم ایرلندی برایتون دارد

به گزارش فوتبالی ، باشگاه منچستریونایتد اگر بخواهد تابستان آینده ایوان فرگوسن مهاجم برایتون را به خدمت بگیرد، ممکن است مجبور شود مبلغ قابل توجهی برای انتقال این بازیکن بپردازد. فرگوسن اوایل این ماه قرارداد جدیدی را تا سال ۲۰۲۹ با برایتون امضا کرد و The Athletic اکنون گزارش داد که قرارداد جدید شامل بند آزادسازی نیست. این بدان معناست که هیچ مبلغ ثابتی برای انتقال او وجود ندارد، اساساً انتقال این بازیکن از جمع مرغ‌های دریایی را سخت می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد هر مبلغی را از تیم هایی که خواهان این پدیده هستند، طلب کنند.

منچستریونایتد با کمبود بازیکن در خط حمله روبرو است و تنها آنتونی مارسیال را به عنوان جایگزینی برای راسموس هویلوند ۲۰ ساله در اختیار دارد و به همین دلیل به شدت با جذب فرگوسن در ارتباط است. ملی پوش ۱۹ ساله جمهوری ایرلند در اوایل سپتامبر مقابل نیوکاسل هت تریک کرد و قطعا در چند فصل آینده به یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر انگلیس تبدیل خواهد شد. قرارداد جدید اخیر فرگوسن دومین قرارداد او در عرض چند ماه اخیر بود زیرا برایتون به سرعت تلاش کرد تا با وضعیت رو به رشد او قیمت این بازیکن را هم بالاتر ببرد. اکنون بدون هیچ فشاری برای فروش، برایتون موفق شد رکورد ۱۱۵ میلیون پوندی را برای فروش مویسس کایسدو به چلسی ثبت کنند. فرگوسن قبلاً در مصاحبه ای گفته بود که در دوران کودکی در نزدیکی دوبلین طرفدار منچستریونایتد بوده است و گفت: "من به عنوان یک کودک از منچستریونایتد حمایت می کردم."

در تنها ۱۱ بازی در فصل اخیر فرگوسن در حال حاضر پنج گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده است و تنها یک گل از رسیدن به تعداد گل های خود در کل فصل گذشته فاصله دارد. یک هدف بزرگ می تواند رسیدن به حداقل ۱۰ در لیگ برتر انگلیس تا پایان فصل و شاید بهترین گلزن برایتون در تمام رقابت ها باشد.

۱۰۰۹