هشدار سرمربی بلژیک به شاگردانش پیش از بازی با آذربایجان

هشدار سرمربی بلژیک به شاگردانش پیش از بازی با آذربایجان

پایگاه خبری فوتبالی- دومینیکو تدسکو، سرمربی بلژیک به بازیکنانش هشدار داد که آذربایجان را دست کم نگیرند

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی بلژیک رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا را در روز یکشنبه به پایان می‌رسانند و این در حالی است که آنها پیش از این جای خود را در فینال رقابت های یورو ۲۰۲۴ آلمان در سال آینده رزرو کرده بودند.پیروزی بر آذربایجان که ۱۱۵ پله پایین تر از آنها در رده بندی فیفا قرار دارند، تضمین می کند که بلژیک بدون شکست و در صدر گروه F به کار خود پایان می دهد.

تدسکو در مورد بازی با آذربایجان در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ گفت: "مسابقه با آذربایجان یک بازی بسیار جدی است. آنها شایسته پیروزی در بازی خود مقابل سوئد بودند و در اوایل این هفته ۳-۰ سوئد را شکست دادند. فراموش نکنید که ما در باکو هم کار سختی داشتیم. این عالی است که فردا برای هدف مشخصی بازی کنیم. نیاز به یک بازیکنان آماده برای یورو یکی از موضوعاتی است که در تفکرات کاردفنی ما وجود دارد و انگیزه بیشتری برای تیم هم ایجاد می کند. بدیهی است که اگر می خواهید قهرمان اروپا شوید باید همه تیم ها را در مسابقات یورو شکست دهید."

این بازی در استادیوم کینگ بادوین در بروکسل برگزار می‌شود، جایی که قرار بود بازی دوستانه چهارشنبه برابر صربستان نیز در همین ورزشگاه برگزار شود، اما یک روز قبل از شروع بازی به این دلیل که باران شدید زمین را غیرقابل استفاده کرد، محل بازی به لوون تغییر یافت.

1009