یوونتوس به دنبال انتقال قرضی هافبک غنایی آرسنال

یوونتوس به دنبال انتقال قرضی هافبک غنایی آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک غنایی آرسنال در تیررس باشگاه ایتالیایی یوونتوس قرار دارد.

به گزارش فوتبالی طبق خبر فوت مرکاتو، قهرمان سابق سری آ علاقه مند است زمانی که پنجره نقل و انتقالات در ژانویه باز شود، پارتی را به صورت قرضی جذب کند. این هافبک در فصل جاری با مصدومیت های متعددی روبه رو شده و تنها ۳۴۱ دقیقه را در زمین برای توپچی ها به حضور داشته است. آخرین حضور او برای این باشگاه در ۸ اکتبر برابر منچسترسیتی بود که از روی نیمکت به زمین آمد و تنها ۱۵ دقیقه بازی کرد.

گزارش فوت مرکاتو همچنین ادعا می کند که یوونتوس به طور جدی در حال بررسی برای جذب بازیکن ملی پوش غنایی است و مدیر ورزشی این باشگاه، کریستیانو جونتولی اخیرا به لندن پرواز کرده تا برای انتقال قرضی احتمالی با این بازیکن مذاکره کند.قرارداد فعلی این هافبک ۳۰ ساله با توپچی ها در سال ۲۰۲۵ به پایان می رسد و انتظار می رود که باشگاه ۳۰ میلیون یورو در صورت ارائه پیشنهاد برای انتقال دائمی درخواست کند اما اعتقاد بر این است که باشگاه تورینی به دنبال انتقال قرضی است. بیانکونری ها همچنین به دنبال جذب پیوتر زیلینسکی از ناپولی و دومنیکو براردی از ساسولو به غیر از پارتی هستند. ماسیمیلیانو آلگری پس از از دست دادن پل پوگبا و نیکولو فاجیولی می خواهد خط هافبک خود را در پنجره آینده تقویت کند.

پل پوگبا پس از مثبت شدن آزمایش دوپینگ و استفاده از یک ماده ممنوعه با یک محرومیت طولانی مواجه است و نیکولا فاجیولی نیز به دلیل شرط بندی غیرقانونی یک محرومیت هفت ماهه را سپری می کند.

۱۰۰۹