عکس؛ وقتی لوکاس وازکز پنالتی اول رئال مادرید را در فینال لیگ قهرمانان اروپا زد

عکس؛ وقتی لوکاس وازکز پنالتی اول رئال مادرید را در فینال لیگ قهرمانان اروپا زد

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس وازکز بازیکن اسپانیایی رئال مادرید که در حال حاضر 32 سال سن دارد، سابقه انجام یک کار بسیار مهم را در ترکیب رئال مادرید دارد.

به گزارش فوتبالی ، فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2015/16، میان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد و آن بازی در پایان 120 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و همین قضیه موجب شد تا آن بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

پنالتی اول رئال مادرید را در آن بازی که پنالتی بسیار حساسی بود، لوکاس وازکز زد. وازکز با آرامش خاصی توپ را به دست گرفت و آن را روی انگشتان خود می چرخاند. در نهایت وازکز توپ را روی نقطه پنالتی کاشت و آن را به سمت راست خود زد و یان اوبلاک دروازه بان اتلتیکو مادرید نتوانست آن را مهار کند.

در ضربات پنالتی رئال مادرید موفق شد با نتیجه پنج بر سه اتلتیکو مادرید را شکست دهد و قهرمان آن فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود. در حقیقت زین الدین زیدان که در آن زمان سرمربی رئال مادرید بود، اولین قهرمانی چمپیونزلیگ خود را به عنوان سرمربی رئال مادرید به دست آورد.

خوانفران در آن بازی پنالتی اتلتیکو مادرید را خراب کرد و کریستیانو رونالدو پنالتی آخر و قهرمانی رئال مادرید را به گل تبدیل کرد.

1470