فصل رویایی ساپینتو در قبرس؛ آپوئل فقط می‌برد

فصل رویایی ساپینتو در قبرس؛ آپوئل فقط می‌برد

پایگاه خبری فوتبالی- اوضاع برای ساپینتو در قبرس به رویایی‌ترین شکل ممکن پیش می‌رود. 

به گزارش فوتبالی- ریکاردو ساپینتو در استقلال عملکردی پرافت و خیز داشت و درحالی که می‌توانست با کسب 3 جام از استقلال جدا شود اما تنها به فتح سوپرجام رضایت داد. او حالا در قبرس و در تیم آپوئل روزهای خوبی را پشت سرمی‌گذارد و همه چیز بر وفق مرادش پیش می‌رود. 

این سرمربی پرتغالی در جریان بازی تیمش با آنورتوسیس به راه انداخت و نسبت به سرمربی تیم رقیب و داور چهارم مسابقه الفاظ بدی را نسبت داد. به همین خاطر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبرس با محرومیت بلندمدت 4 ماهه‌ای روبه‌رو شد و در نزدیک‌ترین مسیر به درب‌های خروجی باشگاه آپوئل قرار داشت. اما هرطور که بود سمت خود را در پرافتخارترین تیم قبرس حفظ کرد. حالا هم در شرایطی که زمان زیادی هم از مدت محرومیتش باقی‌ نمانده تیمش در آرمانی‌ترین شرایط ممکن قرار دارد و در شرایطی که قبل از محرومیت او، آپوئل در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار داشت حالا این تیم به صدرجدول رسیده و همین می‌تواند اتفاق خوبی برای سرمربی جنجالی اسبق استقلال باشد. 

آپوئل تحت هدایت ساپینتو که فعلا با 26 امتیاز در رده نخست لیگ قبرس حضور دارد در 8 بازی قبلی خود در رقابت‌های مختلف فقط پیروز شده است. باید منتظر ببینیم در پایان فصل اتفاق خوبی برای ساپینتو می‌افتد یا اتفاق عجیبی رقم می‌خورد. 

9098