ماجرای اخراج محمد عباس‌زاده از فولاد چیست؟

ماجرای اخراج محمد عباس‌زاده از فولاد چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- درباره اخراج محمد عباس‌زاده از فولاد، روایتهای متفاوتی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، ساعتی پیش خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه محمد عباس زاده مهاجم فولاد خوزستان به دلیل درگیری با مارتینز سرمربی اسپانیایی این باشگاه، از تیم اخراج شده و در اختیار باشگاه قرار گرفته است. خبرگزاری ایسنا ماجرای اخراج محمد عباس زاده را اینگونه تشریح کرده است: عباس زاده به دلیل مصدومیت از مارتینز درخواست مرخصی می‌کند که این سرمربی اسپانیایی به او توصیه کرده که تحت مراقبت پزشک قرار بگیرد. ممانعت عباس‌زاده از این کار سبب می شود درگیری لفظی بین او و مارتینز به وجود بیاید و در نهایت سرمربی اسپانیایی او را از حضور در تمرینات اخراج و در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم هم مدعی شده که عباس‌زاده پیش از بازی تیمش مقابل آلومینیوم در هفته دهم لیگ برتر با مارتینس اختلاف پیدا کرد و بعد از بازی هم راهی قائمشهر شد تا بازی نساجی و ذوب‌آهن را به تماشا بنشیند. انتشار فیلم حضور عباس‌زاده در ورزشگاه وطنی، میان هواداران فولاد بازخورد خوبی نداشت. حالا این بازیکن با نظر سرمربی اسپانیایی فولاد در اختیار باشگاه قرار گرفته است. 

البته مدیر تیم فولاد پس از انتشار اولین خبر در این خصوص، خیلی زود واکنش نشان داد و در گفت و گو با خبرگزاری مهر خبر اخراج را تکذیب کرد:" خبر درگیری لفظی و اخراج محمد عباس‌زاده صحت ندارد و این بازیکن از فردا و با آغاز تمرینات همراه با دیگر بازیکنان به تمرین خواهد پرداخت."

باید تا فردا منتظر ماند و دید که این مهاجم با حضور در تمرینات به شایعات پایان می‌دهد یا با غیبتش مهر تاییدی بر ادعای خبرگزاری‌ها می‌زند.

2636