اسطوره منچستریونایتد به دنبال خرید باشگاه اسپانیایی

اسطوره منچستریونایتد به دنبال خرید باشگاه اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه الدنسه شروع فصل خوبی را داشته و نگاه ها را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، الدنسه پس از 59 سال به لیگ دسته دو اسپانیا برگشت. این باشگاه که پیراهن آبی و قرمز را به تن می کند، در حال حاضر در میانه جدول لیگ دسته دو قرار گرفته و 9 امتیاز تا منطقه سقوط و سه امتیاز تا منطقه صعود به لالیگا فاصله دارد و عملکرد خوب این تیم توجهات را در خارج از زمین فوتبال جلب کرده است. 

پاسکوال پرز، مالک این شرکت در روز 29 سپتامبر اعلام کرد که هدفش این است که این باشگاه را بفروشد. او در سال 2019 وارد الدنسه شد و از ان زمان تا کنون نتایج خوبی را کسب کرده و تیم را در چهار سال از لیگ دسته چهار به نزدیکی لالیگا رسانده است. 

حالا گفته می شود که داوید دخیا دروازه بان سابق منچستریونایتد در نظر دارد که سهام باشگاه الدنسه را بخرد. دروازه بان اسپانیایی دوشنبه هفته گذشته با مالک این باشگاه ملاقات کرده تا در مورد شرایط فروش سهام این باشگاه صحبت کند. دخیا در سال 2019 نیز به خرید سهام الچه فکر می کرد و حالا می خواهد باشگاهی دیگر را در منطقه والنسیا بخرد.

الدنسه از نظر مالی نیز شرایط خوبی دارد چرا که هیچ بدهی ندارند و در صورتی که امسال در لیگ دسته دو بمانند، سرمایه ثابت آنها به شکل قابل توجهی افزایش می یابد و پاداش می گیرند. 

4125