چرا آقای گل فصل گذشته لیگ ایتالیا پیشنهاد الهلال را رد کرد؟

چرا آقای گل فصل گذشته لیگ ایتالیا پیشنهاد الهلال را رد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ویکتور اوسیمهن مهاجم ناپولی و آقای گل فصل گذشته سری آ در مورد رد پیشنهاد الهلال در تابستان قبلی صحبت کرد و البته به تیم های محبوبش در لیگ انگلیس نیز اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی، الهلال پس از ناکامی در خرید مسی سخت در تلاش بود تا بتواند یک ستاره جدید را به خدمت بگیرد. آنها به سراغ امباپه و اوسیمهن رفتند و در نهایت نیمار را خریدند که البته بازیکن برزیلی هم خوش یمن نبود و با مصدومیتی شدید مواجه شد. 

الهلال حاضر شده بود که 150 میلیون یورو برای خرید اوسیمهن بپردازد که البته باشگاه ناپولی با کنایه گفت که آنها با این مبلغ می توانند فقط یک پای مهاجم نیجریه ای را داشته باشند. حالا اوسیمهن در مصاحبه ای در مورد آن پیشنهاد صحبت کرده است:" راستش را بخواهید، هرگز در تابستان گذشته به جدایی فکر نمی کردم چون ناپولی می خواست من را حفظ کند اما زمانی که پیشنهاد عربستانی ها به دستم رسید، رد کردنش دشوار بود. با ناپولی صحبت کردم و تصمیم گرفتم بمانم. تیم محبوبی در لیگ انگلیس ندارم اما دو پیراهن دارم : چلسی و منچستریونایتد. خیلی از دوستانم طرفدار این دو تیم هستند. لیگ انگلیس لیگ فوق العاده اس و پرطرفدارترین لیگ در میان بازیکنان آفریقایی است."

4125