بازی کردن در کنار مسی، آرزوی ستاره بایرن مونیخ

بازی کردن در کنار مسی، آرزوی ستاره بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین ستاره انگلیسی بایرن مونیخ فاش کرد که در رویای بازی کردن در کنار لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی اینتر میامی به سر می برد. 

به گزارش فوتبالی، هری کین سی ساله در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته با رقم 85 میلیون یورو از تاتنهام به بایرن مونیخ پیوست و تاکنون خیلی درخشان ظاهر شده و توانسته در 11 بازی، 17 گل به ثمر برساند که از تعداد گل های کریستوفر انکونکو و نیکلاس فولکروگ که فصل گذشته به صورت مشترک آقای گل شدند، بیشتر است. در یک سمت دیگر، لیونل مسی نیز حضوری مفید در آمریکا داشته و توانسته 11 گل برای اینتر میامی به ثمر برساند و جایزه MVP را به دست بیاورد. 

به نقل از سایت گل، هری کین در مصاحبه ای با ESPN گفت: "من عاشق این هستم که در کنار مسی بازی کنم. بله، یکی از بهترین بازیکنانی که در تاریخ پا به توپ شده. مطمئن هستم که او چند پاس گل زیبا به من خواهد داد. واقعا دوست دارم در کنار بازیکن بزرگی مثل مسی بازی کنم."

هری کین و لیونل مسی باید خیلی سریع به اردوهای تیم ملی کشورشان بروند. انگلیس باید دو بازی در مرحله مقدماتی یورو 2024 انجام دهد و آلبی سلسته نیز باید در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 بازی کند.

4416