رئال مادرید، مقصر مصدومیت های گولر را اخراج کرد!

رئال مادرید، مقصر مصدومیت های گولر را اخراج کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید تصمیم گرفت که رییس کادر پزشکی خود را اخراج کند.

به گزارش فوتبالی، دکتر نیکو میهیچ که از سال 2017 در باشگاه رئال مادرید مشغول به کار شده بود، در پی مصدومیت های متوالی آردا گولر اخراج شد. گولر تا کنون با سه مصدومیت مختلف مواجه شده و هنوز نتوانسته در رئال مادرید بازی کند و حداقل یک ماه دیگر از میادین دور خواهد بود.

مدیران رئال پس از بررسی مصدومیت های گولر به این نتیجه رسیدند که دکتر میهیچ نتوانسته شرایط این بازیکن را مدیریت کند و در مورد درمان مناسب برای او تصمیم گیری کند و بدین ترتیب حکم اخراج او را صادر کردند.

مدیران رئال در یک سال اخیر از تصمیم های میهیچ در مورد سبایوس، بنزما و الابا که باعث تشدید مصدومیت هایشان شده بود، گلایه داشتند و ماجرای گولر نیز صبر آنها را لبریز کرد. میهیچ از سال 2017 در باشگاه رئال مادرید مشغول به کار شده بود و رابطه خوبی با لوکا مودریچ و همچنین مدیران رئال داشت اما تشخیص های اشتباه او باعث شد تا مدیران رئال چاره ای جز اخراجش نداشته باشند.

آردا گولر در تابستان گذشته با 10+20 میلیون یورو از فنرباغچه به رئال مادرید پیوست که رئالی ها توانستند او را از مسیر بارسلونا بربایند اما هنوز که هنوزه نتوانسته حتی یک دقیقه در ترکیب رئال مادرید قرار بگیرد.

4125