مورایس: قولی نمی‌دهم ولی بهترینمان را نشان می‌دهیم/ ایران مقابل برزیل گل‌های جذاب به ثمر رساند

مورایس: قولی نمی‌دهم ولی بهترینمان را نشان می‌دهیم/ ایران مقابل برزیل گل‌های جذاب به ثمر رساند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: رقابت بهترین خط حمله و خط دفاع لیگ برتر بسیار لذت بخش خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در واکنش به فوت یکی از دوستان مترجم، گفت: وقتی با چنین موضوعی نشست خبری شروع می‌شود، حس و حالی نداریم که بخواهیم درباره بازی فوتبال حرف بزنیم. آن هم کسی که می‌شناختیم و او را از دست دادیم. به هر جهت زندگی ادامه دارد و بهتر است به فوتبال بازگردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: یک بازی که همه دوست دارند آن را ببیند، همه دوست دارند در آن دیدار بازی کنند، یک مسابقه پرهیجان و یک بازی قوی در لیگ برتر فوتبال ایران. انتظار داریم که بازی خوب و عادلانه‌ای داریم. هواداران بیایند و تیم‌های خودشان را تشویق کنند. می دانید که سپاهان از تعداد هوادار زیادی برخوردار است و همچنین انتظار داریم، هواداران پرسپولیس وارد ورزشگاه شوند. انتظار داریم با صلح هواداران وارد ورزشگاه شوند و با صلح ورزشگاه را ترک کنند.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص اینکه خوب گل می‌زنید و جلوی تیمی بازی می‌کنید که بهترین دفاع را دارد، گفت: خیلی طبیعی است که می‌خواهیم در ابتدا گل نخوریم. باید ببینیم چگونه می‌توانیم فرمول این کار را پیدا کنیم و بازی دفاعی‌مان را بهتر کنیم. در مورد رقابت بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع نیز باید بگویم، بازی لذت بخشی خواهد شد. الان نمی‌توانم چیزی بگویم و باید این صحبت را به بعد از بازی موکول کنیم.

مورایس ادامه داد: درباره بازی با پرسپولیس قولی نمی‌دهم، ما بهترین عملکردمان را به اجرا می‌گذاریم. هواداران هم گفتم که امیدوارم با صلح و آرامش به ورزشگاه بیایند و با صلح و آرامش ورزشگاه را ترک کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص پیروزی تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: بگذارید مثبت باشم. من هنوز با آکادمی مشکل دارم ولی گل‌های بازی را دیدم. گل‌های جذابی بود. جوری که موقعیت‌سازی کردند. بازی خیلی احساسی و خوبی بود. خیلی خوشحالم که 2 بازیکن از آکادمی خودمان گل زدند. این یعنی ما استعداد داریم و باید به آنها توجه کنیم و به آنها نگاه کنیم. به بازیکنان نوجوانان و افرادی که با این بچه‌ها کار می‌کنند، تبریک می‌گویم.

مورایس گفت: در آکادمی بازیکنان خوبی داریم. برخی اوقات شاید انتظاراتمان از بازیکنان آکادمی زیاد و کم باشد. فرقی هم نمی‌کند و در تمام دنیا،‌ تیم‌ها در آکادمی بازیکنان خوبی دارند ولی به نظرم در یک باشگاه ورزشی باید از تمام بازیکنان حمایت شود. چه از طرف آکادمی،رئیس و مدیر آکادمی و چه از طرف باشگاه. باید به تمام بازیکنان احترام گذاشته شود.این به گونه‌ای است که من رفتار می‌کنم و امیدوارم آنها نیز به این شکل رفتار کنند. 

2636