انتشار جزئیات کامل انتقال کول پالمر از منچسترسیتی به چلسی توسط نشریه تلگراف

انتشار جزئیات کامل انتقال کول پالمر از منچسترسیتی به چلسی توسط نشریه تلگراف

پایگاه خبری فوتبالی- نشریه تلگراف جزییات اصلی انتقال کول پالمر به چلسی را منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم چلسی در تابستان گذشته برای به خدمت گرفتن کول پالمر از منچسترسیتی تلاش زیادی انجام داد و در نهایت این انتقال صورت پذیرفت. البته در مورد این انتقال شایعاتی در مورد ممنوعیت این قرارداد به دلیل محرمانه نگه داشتن جزئیات مذاکرات از سوی سران دو باشگاه در طول ماه های اخیر وجود داشته است.

نشریه تلگراف اکنون جزئیات این انتقال ۴۲.۵ میلیون پوندی را فاش کرده است آن هم در مورد بازیکنی که یکی از موفق ترین ورودی های چلسی در دوران تاد بولی بوده است. پیشنهاد خرید پالمر از زمانی آغاز شد که آبی ها فروش متئو کواچیچ را به منچسترسیتی به پایان رساندند و در مورد در دسترس بودن انتقال این وینگر جویا شدند. پس از خرید جرمی دوکو توسط منچسترسیتی آنها راضی به انتقال این بازیکن به چلسی شدند و مبلغ انتقال بین دو باشگاه مور توافق واقع شد. حتی در آن زمان، سران چلسی اقدامی غیرمعمول را انجام دادند و هر گونه صحبت در مورد قرارداد را در خارج از محدوده اعضای هیئت مدیره ممنوع کردند و اکثریت باشگاه را از ترس به خطر انداختن این معامله در بی خبری کامل نگه داشتند.

این مبلغ کلان انتقال پالمر به نظر عجیب می رسید اما کول پالمر خیلی زود با زندگی در غرب لندن سازگار شد. در زمین نیز این بازیکن ۲۱ ساله به سرعت تبدیل به یک چهره مهم در تیم جوان چلسی تبدیل شد و مربیان باشگاه را با نگرش و اشتیاق خود برای یادگیری خارج از زمین تحت تاثیر قرار داد.پالمر این شانس را دارد که خود را بیشتر مورد توجه هواداران و کارکنان چلسی قرار دهد و بیشتر در نزد هوادارن محبوب شود.

۱۰۰۹