انتقاد پوچتینو از ستاره چلسی که در مقابل تاتنهام هت‌تریک کرد!

انتقاد پوچتینو از ستاره چلسی که در مقابل تاتنهام هت‌تریک کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی از نیکولاس جکسون به خاطر هدر دادن موقعیت های فراوان انتقاد و ادعا کرد که او می توانست به جای 3 گل، 6 گل بزند. 

به گزارش فوتبالی، روز دوشنبه در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، تیم های تاتنهام و چلسی مقابل هم به میدان رفتند. در این بازی جنجالی و پربرخورد، تاتنهام 2 اخراجی داد و 2 تن از ستاره های این تیم در نیمه اول مصدوم شدند و در نهایت، آبی های لندن با گلزنی پالمر و هت تریک نیکولاس جکسون، به پیروزی چهار بر یک دست یافتند و اولین شکست فصل تاتنهام را مقابل چشمان هوادارانشان رقم زدند.

به نقل از سایت گل، علیرغم هت تریک، جکسون به خاطر تمام  کنندکی ضعیفش مورد انتقاد پوچتینو قرار گرفت. سرمربی سابق تاتنهام و پی اس جی گفت: "گفتن این جمله که شما 3 گل زدید و انگار دارید پیشرفت می کنید، بسیار ساده است. جکسون هنوز جوان است و باید بهتر شود. بله او 3 گل به ثمر رساند، اما می توانست شش گل بزند. مهم ترین نکته، حفظ آرامش در مقابل دروازه است و مطمئنم که او با گذر زمان بهتر خواهد شد. شب هایی مثل دوشنبه، به او کمک می کنند تا خیلی مضطرب نباشد و بتواند با نگاه متفاوتی به بازی بنگرد."

4416