حرف جالب زیدان به مسی: ای کاش در کنارت بازی می‌کردم

حرف جالب زیدان به مسی: ای کاش در کنارت بازی می‌کردم

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان اسطوره رئال مادرید و فرانسه به لیونل مسی گفت از اینکه نتوانسته برای مدتی در کنار این فوق ستاره آرژانتینی بازی کند، ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، در طول دوران بازیگری زین الدین زیدان، این ستاره فرانسوی تنها یک بار در مقابل لیونل مسی در سال 2005 به میدان رفت. در آن بازی، رئال مادرید با حساب سه بر صفر مغلوب کاتالان ها شد و لیونل مسی موفق به دادن یک پاس گل شد. 

به نقل از سایت گل، حالا زیدان در مصاحبه ای با آدیداس به مسی گفت: "متاسفم که هیچ وقت نتوانستیم در کنار هم بازی کنیم. این لحظه ای است که من باید توپ را به تو پاس بدهم. امروز روز بسیار مهمی برای من است، زیرا بالاخره می توانم به مسی بگویم که چه قدر بازی او را دوست دارم و آن را تحسین می کنم. فکر می کنم کارهای مسی در زمین جادویی است."

در همین لحظه، مسی نیز شروع به حرف زدن کرد و گفت: "من همیشه زیدان را دوست داشتم و او را تحسین می کردم. بازی های او را در مادرید نگاه می کنم." 

مسی قرار است در بازی بعدی اینتر میامی در روز شنبه در ساعت 04:30 بامداد در مقابل نیویورک سیتی به میدان برود. در این بازی قرار است از هشتمین توپ طلا مسی در استادیوم رونمایی شود.

4416