جواب جالب آنچلوتی به اظهارات اخیر پیکه

جواب جالب آنچلوتی به اظهارات اخیر پیکه

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به اظهارات اخیر جرارد پیکه راجع به چهاردهمین قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در فصل 2021-22 به صورت شگفت آوری قهرمان شد. او در مقابل تیم های پاریسن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی کامبک زد و در نهایت با برتری مقابل لیورپول در فینال به چهاردهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا رسید. اما پیکه ستاره بارسلونا اصلاً از این قهرمانی خوشش نیامد و در آخرین مصاحبه اش ادعا کرد که کسی این قهرمانی رئال مادرید را به خاطر نخواهد آمد و آن به زودی از یادها پاک خواهد شد. 

به نقل از سایت گل، آنچلوتی در کنفرانس خبری گفت: ""پیکه در دنیای خودش زندگی می کند و در آن رئال مادرید جایی ندارد. می توانم به شما قول بدهم که هیچ هوادار مادریدی، قهرمانی چهاردهم در لیگ قهرمانان را فراموش نخواهد کرد. این قهرمانی ما در چمپیونز لیگ برای همیشه در یاد مردم باقی خواهد ماند."

رئال مادرید در این فصل نیز جزو مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان است. آن ها شروعی فوق العاده در مرحله گروهی داشته اند و توانستند در 4 بازی ابتدایی خود، 4 پیروزی به دست بیاورند و صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کنند.

4416