رسمی؛ قرارداد سرمربی اتلتیکو مادرید تمدید شد

رسمی؛ قرارداد سرمربی اتلتیکو مادرید تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اتلتیکو مادرید به طور رسمی تصمیم گرفت که قرارداد دیگو پابلو سیمئونه سرمربی آرژانتینی خود را تمدید کند و به این ترتیب این سرمربی قرار است که تا سال 2027 سکان هدایت روخی بلانکو ها را در دست داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، دیگو سیمئونه از سال 2011 سرمربی اتلتیکو مادرید بوده است و سبک خاصی که دارد به خوبی با اتلتیکو مادرید پیوند خورده است به طوری که اکنون دیگو سیمئونه به عنوان یکی از نماد های اتلتیکو مادرید شناخته می شود. همین قضیه موجب شده است تا مدیران باشگاه اتلتیکو مادرید برای نگه داشتن دیگو پابلو سیمئونه اصرار خاصی داشته باشند و قرارداد او را تمدید کنند.

امروز به طور رسمی قرارداد دیگو پابلو سیمئونه با باشگاه اتلتیکو مادرید تمدید شده است و این سرمربی آرژانتینی قراردادی چهار ساله تا پایان فصل 2026/27 بسته است. دستمزد سیمئونه در این تمدید قرارداد افزایش می یابد. سیمئونه از سرمربی هایی بوده که در دنیای فوتبال بیشترین دستمزد را دریافت می کنند.

دیگو پابلو سیمئونه با اتلتیکو مادرید به تمام جام های ممکن رسیده است و تنها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بوده است که در آن ناکام مانده است. او دو بار در سال های 2014 و 2016 تا یک قدمی قهرمانی در چمپیونزلیگ پیش رفت اما در نهایت در هر دو فینال به رئال مادرید باخت.

1471