مدت مصدومیت دروازه‌بان رئال مادرید مشخص شد

مدت مصدومیت دروازه‌بان رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - کپا آریزابالاگا دروازه بان باسکی رئال مادرید به علت مصدومیت دو تا سه هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در این فصل از نظر مصدومیت دروازه بان هایش شانس نیاورده است چرا که تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی به علت مصدومیت باید دو تا سه هفته از میادین دور باشد و حالا به نظر می رسد که دیگر دروازه بان رئال هم مصدوم شده است.

کپا در شروع فصل قرضی از چلسی به رئال مادرید ملحق شده بود تا جای کورتوا را پر کند اما حالا این دروازه بان هم باید به مدت دو تا سه هفته از میادین دور باشد. کپا در بازی رئال مادرید و والنسیا حضور نخواهد داشت و شانس حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا را هم از دست می دهد .بدین ترتیب این دروازه بان باید تمرکزش را روی بازگشت بعد از بازیهای ملی و بازی مقابل کادیز بگذارد.

شب گذشته آندری لونین دروازه بان اوکراینی درون دروازه رئال مادرید قرار گرفت که با مهار ضربه پنالتی مقابل براگا نقشی کلیدی در صعود رئال مادرید به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد. در مقابل والنسیا همچنان دروازه بان اوکراینی در ترکیب قرار می گیرد که فرصتی طلایی را دارد تا در چهارمین بازی فصلش، نمایش خوبی از خود ارائه بدهد. قرارداد لونین با رئال مادرید در پایان همین فصل به اتمام خواهد رسید.

4125