عکس؛ لحظه‌ای که دروازه‌بان جایگزین رئال مادرید ضربه پنالتی را مهار کرد

عکس؛ لحظه‌ای که دروازه‌بان جایگزین رئال مادرید ضربه پنالتی را مهار کرد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته چهارم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و تیم اسپورتینگ براگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی آندری لونین دروازه بان رئال مادرید بود. در ابتدا قرار بود که کپا آریزابالاگا در این دیدار درون دروازه رئال مادرید قرار بگیرد اما در نهایت به خاطر مصدومیت عضلانی کپا، آندری لونین در آخرین لحظات دروازه بان رئال مادرید شد. این دروازه بان اوکراینی در همان دقایق ابتدایی بازی با یک چالش سخت مواجه شد. لوکاس وازکز که در این دیدار مدافع راست رئال مادرید بود، در دقایق ابتدایی بازی مرتکب خطای پنالتی شد و یک کارت زرد از داور بازی دریافت کرد.

در دقیقه شش مسابقه، آندری لونین مقابل یک ضربه پنالتی قرار گرفت و در نهایت موفق شد آن را مهار کند و به این ترتیب به خوبی نشان داد که می تواند از پس چالش های سخت بر بیاید. لونین در حال حاضر 24 سال سن دارد و دروازه بان دوم رئال مادرید است چرا که در مصدومیت تیبو کورتوا این کپا است که نقش دروازه بان اول رئال مادرید را ایفا می کند.

1471