پرتاب مواد آتش زا از سوی هوادارن بنفیکا در شب حذف از لیگ قهرمانان اروپا

پرتاب مواد آتش زا از سوی هوادارن بنفیکا در شب حذف از لیگ قهرمانان اروپا

هواداران بنفیکا روز چهارشنبه در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا به سمت هوادارن رئال سوسیداد آتش پرتاب کردند.

 به گزارش فوتبالی ، هواداران میهمان در این دیدار که موجب حذف تیم بنفیکا از لیگ قهرمانان اروپا شد از بالاترین بخش ورزشگاه رئال آرنا به سمت قسمتی از هواداران رئال سوسیداد مواد آتش زا پرتاب کردند. نیکلاس اوتامندی کاپیتان بنفیکا تلاش کرد هواداران این باشگاه را آرام کند، در حالی که رئال سوسیداد در شبکه اجتماعی رسمی خود نوشت: "شرم بر هواداران بنفیکا."

این حادثه در نیمه دوم مسابقه دو تیم رخ داد در حالی که رئال سوسیداد ۳-۱ مقابل میهمان پرتغالی خود به برتری رسید. گل های میکل مرینو، میکل اویارزال و آندر بارنتشیا باعث شد تا تیم باسکی با نتیجه ۳-۰ تا دقیقه ۲۱ بازی از حریف پرتغالی خود پیش بیفتد تا اینکه رافا سیلوا در نیمه دوم یک گل را جبران کرد.

این اولین بار نیست که هواداران بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا به چنین رفتاری روی می آورند. فصل گذشته، اتفاق مشابهی در جریان بازی یک چهارم نهایی آنها مقابل اینتر رخ داد.  پس از این اتفاق به عنوان تنبیه، آنها اجازه نداشتند هواداران خود را برای اولین بازی خود در لیگ قهرمانان در این دوره از رقابت ها برابر اینتر در ورزشگاه داشته باشند. یوفا این بار هم احتمالاً این حادثه را با دقت بررسی خواهد کرد و بنفیکا ممکن است به دلیل رفتار هوادارانش مجازات سنگینی شود.

۱۰۰۹