تنها تیم‌هایی که از نظر فردیناند، قادر به متوقف کردن منچستر سیتی در لیگ قهرمانان هستند

تنها تیم‌هایی که از نظر فردیناند، قادر به متوقف کردن منچستر سیتی در لیگ قهرمانان هستند

پایگاه خبری فوتبالی – ریو فردیناند، از دو تیمی که تنها حریفان منچستر سیتی برای دستیابی دوباره این تیم به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، خواهند بود، نام برد.

به گزارش فوتبالی، سیتیزن‌ها، روز سه شنبه با پیروزی برابر تیم یانگ بویز، موفق شد تا جواز حضور در مرحله حذفی رقابت‌های چمپیونزلیگ را به دست بیاورد. سیتی حالا برای 11 امین فصل متوالی، به مرحله حذفی این رقابت‌ها رسیده است و با تنها یک تساوی در مقابل لایپزیگ، صعود خود از گروه G، به عنوان صدرنشین را قطعی خواهد کرد.

رئال مادرید و بایرن مونیخ، دو تیم دیگری هستند که در کنار من سیتی، رکورد صد درصد پیروزی در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان را به ثبت رسانده اند، هرچند هر دو تیم، یک بازی کمتر از شاگردان گواردیولا انجام داده اند. ریو فردیناند، اعتقاد دارد که این دو تیم، تنها تیم‌هایی هستند که توانایی تقابل با شاگردان گوردیولا را خواهند داشت. اسطوره منچستر یونایتد در اینباره گفت:" رئال مادرید که رابطه خاصی با این رقابت‌ها دارد و بازیکنان فوق‌العاده ای در اختیار دارد و جود بلینگام در فرم بسیار خوبی قرار دارد. آن‌ها یکی از تیم‌هایی هستند که می‌توان به آن اشاره کرد. فکر می‌کنم که خط تهاجمی بایرن مونیخ، می‌تواند برای هر تیمی در این رقابت‌ها، دردسر ایجاد کند، به ویژه با روند بسیار خوبی که هری کین در پیش گرفته است."
 2102