نقل و انتقالات/ آرسنال، حاضر به فروش هاورتز به رئال مادرید؛ لیورپول، نزدیک‌تر به مدافع اسپورتینگ

نقل و انتقالات/ آرسنال، حاضر به فروش هاورتز به رئال مادرید؛ لیورپول، نزدیک‌تر به مدافع اسپورتینگ

پایگاه خبری فوتبالی – آرسنال ممکن است پس از شروع ناامید کننده هاورتز در شمال لندن، حاضر به فروش این بازیکن به رئال مادرید شود.

به گزارش فوتبالی، باهم داغ ترین شایعات نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال را بررسی خواهیم کرد: 

آرسنال آماده است تا کای هاورتز را با ضرری 30 میلیونی و در ازای 35 میلیون پوند، به رئال مادرید بفروشد، هرچند تیم مادریدی، بعید است که در ژانویه برای خرید او اقدام کند. رئال مادرید، پیش از پیوستن هاورتز به آرسنال، به خرید او علاقه مند بود. (Defensa Central)

.

منچستر یونایتد و چلسی، هر دو به جذب دنزل دامفریز، ملی پوش هلندی علاقه مند هستند و اینتر نیز مبلغی در حدود 43 میلیون پوند برای فروش او طلب خواهد کرد. (Calciomercato)

.

هدف دفاعی دیگرمنچستر یونایتد، تودیبو، بازیکن نیس است که ممکن است جانشین رافائل واران، که مورد توجه تیم‌های سعودی است قرار دارد، شود. (Caught Offside)

.

آرسنال ترجیح می‌دهد که به جای پنجره نقل و انتقالاتی زمستان، در تابستان برای جذب ایوان تونی، مهاجم برنتفورد، تلاش کند. (TEAMtalk)

.

اسپورتینگ لیسبون، مایل است تا گونسالو ایناسیو را بفروشد، اما به شرطی که تیمی حاضر به پرداخت 75 درصد بند فسخ 52 میلیون پوندی او شود، میزانی که معادل با 39 میلیون پوند است. لیورپول، منچستر یونایتد و رئال مادرید، همگی به این مدافع میانی لینک شده اند. (Diario de Noticias)

2102