احمدزاده: می‌خواهیم به عنوان یک تیم منسجم راهی مراحل بعدی شویم

احمدزاده: می‌خواهیم به عنوان یک تیم منسجم راهی مراحل بعدی شویم

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن‌ تیم سپاهان گفت: می‌خواهیم به عنوان یک تیم منسجم‌تر به مراحل بعدی صعود کنیم.

به گزارش فوتبالی ، فرشاد احمدزاده پس از برتری ۹ بر صفر سپاهان مقابل آلمالیق اظهار داشت: در ابتدا از همه هواداران تشکر می‌کنم که از اصفهان آمدند و حمایت‌مان کردند. خودشان هم می‌دانند به جز آنها کسی را نداریم. خیلی خوشحالم سرانجام بانوان طلایی را هم در استادیوم دیدیم و امیدوارم بیشتر آنها را ببینیم تا هواداران در این شرایط سخت به سپاهان کمک کنند تا بتوانیم به اتفاقات قبلی بازگردیم.

وی افزود: بازی در ابتدا خیلی سخت بود اما یک گل زدیم و شروع خیلی خوبی داشتیم. رفته رفته بهتر شدیم و در لیگ قهرمانان یک تیم باید خیلی باکیفیت باشد که بتواند بیشتر از ۴_۳ گل بزند. امروز کیفیت خود را نشان دادیم و امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم. می‌خواهیم به عنوان یک تیم منسجم‌تر به مراحل بالاتر صعود کنیم.

هافبک سپاهان درخصوص اینکه نمایش درخشان امشب تا چه اندازه به اتفاقات ۲ هفته اخیر بازمی‌گشت و آیا در طول بازی با این موضوع فکر می‌کردند با زدن گل بیشتر کاری کنند تا هواداران اتفاقات اخیر را به فراموشی بسپارند، گفت: با شرایطی که داشتیم، قبل از این اتفاقات خیلی تیم ما رو به جلو بود اما برخی مسائل پیش آمد که صحبت کردن درموردش بی‌‌نتیجه است. پس از آن اتفاقات نشان دادیم یک تیم هستیم و در کار تیمی همیشه بازی به بازی تلاش می‌کنیم‌.

وی افزود: در این بازی هم فقط دنبال برد بودیم اما وقتی در لیگ قهرمانان سه امتیاز از تیم شما کم می‌شود و حتی یک گل مهم است مجبورید تلاش کنید بیشترین گل را بزنید و ما هم سعی کردیم بیشتر گل بزنیم. آنها هم تیم خوبی بودند اما مصدومان داشتند. شرایط سپاهان هم خیلی عالی بود. خدا را شکر این بازی را به بهترین شکل ممکن بردیم.

1470