هشدار به یحیی؛ همه‌ پرسپولیسی‌های سپاهان گل زدند

هشدار به یحیی؛ همه‌ پرسپولیسی‌های سپاهان گل زدند

پایگاه خبری فوتبالی – 5 نفر از گلزنان امشبِ سپاهان بازیکنانی هستند که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند و یکشنبه در مقابل این تیم بازی خواند کرد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان اصفهان امشب موفق شد در یک بازی یکطرفه با نتیجه 9 بر صفر تیم آلمالیق ازبکستان را شکست بدهد و به رده دوم جدول گروه C صعود کند. با این نتیجه سپاهان در جدول تیم‌های دوم منطقه غرب هم وضعیت خوبی پیدا کرد.

سپاهانی‌ها در نیمه اول فقط یک بار توسط فرشاد احمدزاده به گل رسیده بودند. اما در نیمه دوم ضربات سپاهانی‌ها خیلی دقیق‌تر بود و این تیم 8 بار دیگر توانست دروازه آلمالیق را باز کند.

9 گلی که سپاهان زد توسط 7 بازیکن مختلف زده شد. تنها بازیکنانی که موفق شدند دو گل بزنند عیسی آل کثیر و محمد جواد حسین‌نژاد بودند. تازه آل کثیر در نیمه دوم به زمین آمد و شاید اگر زودتر وارد زمین می‌شد بیشتر هم گل می‌زد.

اما نکته جالب درباره گلزنان سپاهان این است که 5 نفر از 7 گلزن سپاهان در این بازی کسانی بودند که سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند. رضا اسدی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو هر کدام یک گل زدند. آل کثیر هم که از دقیقه 70 به زمین رفت دو بار گل زد. احسان پهلوان که جزو پرسپولیسی‌های سابق سپاهان است در این بازی پاس گل دوم سپاهان را برای رضا اسدی فرستاد.

این اتفاق در حالی رخ داد که یکشنبه هفته آینده سپاهان در هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان پرسپولیس است! درخشش پرسپولیسی‌های سابق در بازیِ امروز سپاهان یک هشدار بزرگ برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی است.

قطعا پرسپولیسی‌ها دوست ندارند در اصفهان از بازیکنان سابق خودشان گل بخورند اما سپاهان آنقدر پرسپولیسیِ سابق دارد که مهار همه آنها کار بسیار دشواری است. ضمن این که هواداران سپاهان قطعا از این که پرسپولیسی‌های سابق گل بزنند استقبال می‌کنند.

1359