یوونتوس همچنان در تعقیب اینتر

یوونتوس همچنان در تعقیب اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در دیدار خارج از خانه مقابل فیورنتینا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و 26 امتیازی شد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته یازدهم سری آ ایتالیا، تیم های فیورنتینا و یوونتوس از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم آرتمیو فرانکی مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از آغاز این بازی، یوونتوس با 23 امتیاز در رده دوم و فیورنتینا با 17 امتیاز در رده هشتم قرار داشت. با توجه به باخت میلان مقابل اودینزه، یوونتوس می توانست با پیروزی در این بازی علاوه بر کاهش فاصله امتیازی اش با اینتر به عدد 2، می توانست جایگاهش را در رده دوم تثبیت کند.

در نیمه اول، فیورنتینا بازی را بهتر آغاز کرد، اما این یوونتوس بود که توانست در دقیقه 10 با ضربه فابیو میرتی قفل دروازه ویولا را باز کند. بعد از این گل، فشار فیورنتینا افزایش یافت و آن ها می توانستند حداقل 3 گل در نیمه اول به ثمر برسانند، اما نیمه اول با پیروزی یک بر صفر بانوی پیر به اتمام رسید.

در نیمه دوم، در ابتدا شاهد بازی بی روح و سردی بودیم، اما بعد از دقیقه 60، فیورنتینا دوباره مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و حملاتش را روی دروازه یووه آغاز کرد، اما همانند نیمه اول نتوانست دروازه شزنی را باز کند تا یووه با نتیجه یک بر صفر به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند.

4416