هری کین توپ های هت تریک خود را در هتل نگه می دارد!

هری کین توپ های هت تریک خود را در هتل نگه می دارد!

پایگاه خبری فوتبالی- هری کین پس از به ثمر رساندن سومین هت تریک خود از زمان پیوستن به بایرن مونیخ توپ های مسابقه را در اتاق هتل خود در مونیخ ذخیره می کند.

به گزارش فوتبالی ، کاپیتان تیم ملی انگلیس در پیروزی ۴-۰ مقابل بروسیا دورتموند در دربی کلاسیکر سه گل را به ثمر رساند تا پس از  انتقال ۱۰۴ میلیون پوند تعداد گل های قابل توجه خود را به ۱۵ گل در ۱۰ بازی بوندسلیگا برساند. هت تریک اخیر کین باعث شوخی توماس مولر، هم تیمی او در بایرن مونیخ شد. مولر بعد از بازی به سمت هری کین آمد و گفت: "اتاق هتل شما اکنون کوچکتر و کوچکتر می شود، نه؟" کین گفت: "من آنها را در اتاق هتل نگه می دارم. من هنوز منتظرم تا خانه ای پیدا کنم، بنابراین فقط آنها را ذخیره می کنم. این واقعا یک شب خاصی بود."

این مهاجم پس از فروش یک عمارت مجلل ۱۲ اتاقه به ارزش ۲۹ میلیون پوند، همچنان در جستجوی خانه ای در آلمان است.سه گل کین دومین هت تریک متوالی او برای بایرن مونیخ بود. این هت تریک پس از سه گلی ثبت شد که کین در پیروزی پرگل تیم بایرن‌ مونیخ مقابل دارمشتات در بازی هفته گذشته بوندس لیگا به ثبت رسید. هری کین یکی از مدعیان جدی آقای گلی رقابت های بوندس لیگا در فصل جاری رقابت ها به شمار می رود.

۱۰۰۹