کنایه‌های آتشین توخل به دو بازیکن اسبق بایرن مونیخ

کنایه‌های آتشین توخل به دو بازیکن اسبق بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در درکلاسیکر توانست دورتموند را با نتیجه چهار بر صفر در هم بکوبد که این بازی نکات خاص خود را داشت.

به گزارش فوتبالی، توماس توخل در پایان بازی تصمیم گرفت که پاسخ انتقادهای لوتار ماتیوس و دتمار هامان دو کارشناس تلویزیونی را بدهد. هر دو بازیکن سابق، از شکست بایرن مقابل تبم دسته سومی ساربروکن در جام حذفی استفاده کرده بودند تا به توخل حمله کنند که مربی آلمانی این بار تصمیم گرفت که ساکت ننشیند و پاسخ آنها را بدهد. 

توخل در پایان بازی دورتموند و بایرن مونیخ گفت:" به دیدی و لوتار اشاره کنم و باید بگویم که برای تیمی که رشد جالبی نداشته و رابطه جالبی میان بازیکنان و مربی ان وجود ندارد،  شرایط خوب پیش رفته است. بقیه چیزها را مستقیما بازیکنان توضیح می دهند." 

البته توخل یک صحنه جالب دیگر را هم در گفتگوی تلویزیونی با شبکه اسکای رقم زد. خود ماتیوس در این مصاحبه حضور داشت و سعی کرد که دیدگاهش را توضیح بدهد که توخل حرفش را قطع کرد و گفت:" باید بگویم که نمی خواهم وارد این بحث شوم. اگر صحبت هایمان تمام شد، می خواهم بروم چرا که دیگر برایم کافی است. " و بعد از ان با کنایه به ماتیوس گفت:" با نتیجه چهار بر صفر بردیم. حالا باید در حرفهایت چرخش 180 درجه ای ایجاد کنی، لذت ببر." 

ماتیوس بعد از آن به بینندگان گفت که مشکلی با توخل ندارد و افزود:" هر کسی دیدگاه خودش را دارد و فکر می کنم که همیشه سعی کرده ام که دیدگاه درستی داشته باشم."

4125