پیام جالب دخیا در مورد کاپیتان منچستریونایتد

پیام جالب  دخیا در مورد کاپیتان منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی چند ماه پیش از منچستریونایتد کنار گذاشته شد اما با دقت همه اتفاقات در باشگاه سابقش را دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که دروازه بان اسپانیایی در اولدترافورد حضور ندارد، پشت هم تیمی های سابقش می ایستد و از انها حمایت می کند. در حقیقت یونایتد ثبات کافی را نداشته و  انتقادها از شروع فصل آنها خیلی زیاد بوده است. حالا دخیا در یکی از پرحاشیه ترین روزهای یونایتد از کاپیتان این تیم حمایت کرده است. شیاطین سرخ در مقابل فولام با اختلاف یک گل پیروز شدند که برونو فرناندز تک گل تیم را به ثمر رساند.

در روزهای اخیر در مورد این که آیا برونو لیاقت بستن بازوبند کاپیتانی یونایتد را دارد، جنجال های زیادی وجود داشت اما ستاره پرتغالی با این گل توانست از زیر فشارها خارج شود. دخیا با کنایه به منتقدان و با شکلک دهانی که زیپش کشیده شده، در پیامی اینستاگرامی خطاب به برونو نوشته است:" تو کاپیتان مناسبی نیستی."

بدین ترتیب دخیا از هم تیمی سابقش در مورد منتقدان حمایت کرده است. شایعات در مورد بازگشت داوید به یونایتد در زمستان زیاد است چرا که اونانا باید به مدت یک ماه به جام ملت های آفریقا برود و یونایتد به جایگزین برای او نیاز دارد.

4125