بایرن مونیخ و تحقیر دوباره دورتموند در وستفالن

بایرن مونیخ و تحقیر دوباره دورتموند در وستفالن

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ با حساب چهار بر صفر بروسیا دورتموند را از پیش رو برداشت تا همچنان فاصله اش را با بایر لورکوزن حفظ کرده باشد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته یازدهم بوندس لیگا، از ساعت 21 به وقت تهران، تیم های بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ در استادیوم سیگنال ایدونا پارک مقابل هم به میدان رفتند. پیش از آغاز این بازی، بایرن مونیخ با 23 امتیاز در رده دوم و بروسیا دورتموند با 21 امتیاز در رده چهارم قرار داشت و با توجه به برد سه بر دو بایر لورکوزن مقابل هوفنهایم و 28 امتیازی شدن شاگردان ژابی آلونسو، هر دو تیم برای نزدیک ماندن به لورکوزن، باید در این بازی به پیروزی می رسیدند.

در نیمه اول، بایرن مونیخ به طوفانی ترین شکل ممکن بازی را آغاز کرد. در دقیقه 4، دایو اوپامکانو مدافع فرانسوی توانست دروازه دورتموند را روی پاس گل سانه باز کند و پنج دقیقه بعد، هری کین گل دوم را به ثمر رساند تا بازی قبل از دقیقه 10، 2-0 به سود بایرن مونیخ شده باشد. پاس گل دوم را نیز لروی سانه داد.

در نیمه دوم، هری کین غوغا به پا کرد و در دقیقه 72 این ستاره انگلیسی گل سوم را زد تا به نوعی کار دورتموند یکسره شود. البته این پایان کار نبود و هری کین یک گل دیگر در دقیقه 90+3 به ثمر رساند تا در اولین حضورش در درکلاسیکر، هت تریک کرده باشد.

4416