بیانیه ذوب‌آهن: مربی ایرالکو مانع از خشک‌ کردن توپ شد!

بیانیه ذوب‌آهن: مربی ایرالکو مانع از خشک‌ کردن توپ شد!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه ذوب‌آهن با انتشار بیانیه‌ای بابت اخراج نادر محمدی در بازی با آلومینیوم اراک به داور این مسابقه معترض شد.

به گزارش فوتبالی، دست به اخراج نادر محمدی مدافع چپ ذوب‌آهن خوب است و اوت‌انداز معروف لیگ برتر به ازای هر فصل دو اخراج را به نوعی تضمین کرده است! با این حال محمدی این فصل خیلی زود به رکورد فصل گذشته خود رسیده و تا هفته نهم دو بار مقابل شمس‌آذر قزوین و آلومینیوم اراک اخراج شده است.

با این وجود سبزپوشان اصفهانی بابت اخراج مدافع خود در بازی این هفته برابر آلومینیوم اراک به داور مسابقه معترض هستند و با انتشار بیانیه‌ای به کم و کیف این اتفاق و تقصیر مربی تیم حریف اشاره کرده‌اند و اخراج نادر را درست نمی‌دانند.

ذوب‌آهن ابتدای این بیانیه مدعی است اخراج نادر محمدی قسمتی دیگر از سریال اشتباهات داوری علیه این تیم بوده که امتیازات زیادی را از آن‌ها ربوده و باعث شده گاندوها در جایگاه‌ واقعی خود نباشند. در ادامه ذوبی‌ها به توضیح لحظه اخراج آقای منجنیق پرداخته‌اند و مدعی هستند یکی از کادر تیم اراکی آغازگر درگیری بوده است.

طبق ادعای اصفهانی‌ها محمدی باتوجه به بارانی بودن هوا می‌خواسته توپ بازی را قبل ورتاب خشک کند اما مربی حریف با رفتاری غیرحرفه‌ای مانع از این کار شده و با ایجاد وقفه در مسابقه، جو بازی را هم متشنج کرده و جرقه شروع درگیری را زده و داور بدون توجه به علت شروع درگیری، نادر محمدی را هم اخراج کرده تا فرصت‌ کسب سه امتیاز توسط ذوبی‌ها از بین برود.

1997