قرار خارجی‌های تراکتور؛ رقص در آزادی بدون آلوز!

قرار خارجی‌های تراکتور؛ رقص در آزادی بدون آلوز!

پایگاه خبری فوتبالی - گوستاوو واگنین و آلوارو خیمنز این روزها شرایط مطلوبی در ترکیب تراکتور دارند.

به گزارش فوتبالی، علاوه بر ریکاردو آلوز، تراکتور این روزها دو خارجی آماده دیگر در ترکیب خود دارد. گوستاوو واگنین و آلوارو خیمنز دو بازیکن گران قیمت خارجی تی‌تی‌ها هستند که در آمادگی خوبی به سر می‌برند و در بازی با نساجی هم روز درخشانی را داشتند.

گوستاوو که گل اول تیمش را به ثمر رساند و آلوارو خیمنز هم با تغییر پستی که داشته به نوعی توسط کادر فنی تراکتور مجدداً کشف شده و در پست هافبک نشان داده تفاوت کیفیت بالایی با پست وینگر دارد؛ موضوعی که محمد نصرتی هم در صحبت‌های خود پس از بازی با نساجی به آن اذعان داشت.

اما نکته بانمک و جذاب بازی تراکتور با نساجی خوشحالی گل ویژه گوستاوو واگنین همراه با آلوارو خیمنز بود؛ جایی که این دو بازیکن برزیلی و اسپانیایی به مناسبت گل زده گوستاوو در ورزشگاه یادگار امام(ره) رقص جالب توجهی از خود به نمایش گذاشتند که این حرکت بسیار مورد توجه پرشورها در فضای مجازی قرار گرفته است.

گوستاوو و خیمنز که باید این هفته تیم خود را در مصاف با استقلال در تهران همراهی کنند، بسیار امیدوار هستند غیبت ریکاردو آلوز در آن بازی تاثیرگذار نباشد و چه چیزی بهتر از این برای تراکتوری‌ها که این دو خارجی دومین خوشحالی گل ویژه خود را پس از باز کردن دروازه آبی‌های پایتخت در آزادی داشته باشند.

1997