روند 9 بازی بدون باخت اتلتیکو مادرید به پایان رسید

روند 9 بازی بدون باخت اتلتیکو مادرید به پایان رسید

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته دوازدهم از رقابت های لالیگای اسپانیا، لاس پالماس و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اتلتیکو مادرید که میهمان این مسابقه بود با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

به گزارش فوتبالی ، اتلتیکو مادرید می توانست با پیروزی در این بازی 28 امتیازی شود و به طور موقت به صدر جدول رقابت های لالیگا صعود کند اما این اتفاق نیفتاد و اتلتیکو مادرید در نهایت در این بازی شکست خورد.

در ورزشگاه گران کاناریا که ورزشگاه خانگی تیم لاس پالماس است، گل اول بازی را کایریان رودریگز برای لاس پالماس در دقیقه 51 بازی به ثمر رساند. لاس پالماسی ها گل دوم خود را در دقیقه 75 توسط بِنیتو رامیرز دل تورو روی پاس مونیر الحدادی به ثمر رساندند. تک گل اتلتیکو مادرید را هم در این بازی آلوارو موراتا در دقیقه 83 روی پاس رودریگو ریکلمه به ثمر رساند.

در هر صورت اکنون اتلتیکو مادرید روند 9 بازی بدون شکست خود را از دست داد. آخرین باخت اتلتیکو مادرید پیش از شکست مقابل لاس پالماس به بازی مقابل والنسیا در تاریخ 25 شهریور ماه بر می گشت که اتلتیکو مادرید آن بازی را با نتیجه سه بر صفر باخته بود.

تماشای خلاصه بازی لاس پالماس 2-1 اتلتیکو مادرید</span>

1470