انتظاری که بارسلونا از لواندوفسکی مقابل رئال سوسیداد دارد

انتظاری که بارسلونا از لواندوفسکی مقابل رئال سوسیداد دارد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کادر فنی بارسلونا اعتقاد دارد که رابرت لواندوفسکی در این فصل آن طور که باید و شاید عمل نکرده است و این بازیکن باید در بازی های پیش رو عملکرد بهتری را از خودش ارائه دهد.

به گزارش فوتبالی ، روبرت لواندوفسکی در فصل گذشته لالیگا یعنی فصل 2022/23 آقای گل شد. او با به ثمر رساندن 23 گل در فصل قبلی لالیگا موفق شد بالا تر از کریم بنزما که نوزده گل به ثمر رسانده بود، بهترین گلزن فصل لالیگا شود. اما در این فصل تا اینجای کار اوضاع کمی متفاوت پیش رفته است. در حقیقت جود بلینگام در فصل جاری یعنی فصل 2023/24 تا اینجای کار 10 گل به ثمر رسانده است و بهترین گلزن فعلی لالیگا است. روبرت لواندوفسکی نصف او گل زده است و فعلا پنج گل در لالیگا به ثمر رسانده است. اعضای کادر فنی بارسلونا اعتقاد دارند که این بازیکن هر چه زود تر باید روند گلزنی خود را از سر بگیرد و مثل فصل گذشته دوباره تبدیل به یک بازیکن تاثیر گذار شود.

بارسلونا از ساعت 23:30 امشب (شنبه سیزدهم آبان ماه) به مصاف رئال سوسیداد می رود و به گفته روزنامه اسپورت قرار است در ترکیب ثابت بارسا قرار بگیرد و ژاوی انتظاری غیر از گلزنی در این بازی از او ندارد.

1470