حسین‌زاده این‌بار نیمکت‌نشین جوان ۲۲ ساله است!

حسین‌زاده این‌بار نیمکت‌نشین جوان ۲۲ ساله است!

پایگاه خبری فوتبالی - امیرحسین حسین‌زاده حتی با تغییر پست آلوارو خیمنز باز هم در ترکیب اصلی پاکو خمز قرار نداشت.

به گزارش فوتبالی، فصل برای امیرحسین حسین‌زاده به هیچ‌وجه خوب پیش نمی‌رود. مهاجم محبوب فرهاد مجیدی که ابتدای فصل تصمیم گرفت از شارلروا بلژیک جدا شده و راهی تراکتور شود، تا بدینجا روزهای موفقی را در تبریز نداشته و بیشتر اوقات بازی‌ها را از روی نیمکت دنبال کرده است.

حسین‌زاده چند بازی اول تی‌تی‌ها در ترکیب ابتدایی قرار می‌گرفت و سپس مدت‌ها نیمکت‌نشین بود ولی در دو بازی گذشته قرمزها برابر شمس‌آذر و ذوب‌آهن در ترکیب ابتدایی قرار گرفت که نتیجه این بازی‌ها برای پرشورها خوب پیش نرفت و شاگردان خمز دو باخت پشت سر هم تجربه کردند.

در رابطه با حسین‌زاده گفته می‌شود که خمز از نحوه تمرین وی رضایت چندانی ندارد و این بازیکن باید تلاش خود را بیشتر کند. سرمربی اسپانیایی حتی پس از تغییر پست آلوارو خیمنز از وینگر چپ به هافبک وسط، باز هم لژیونر سابق ایران در بلژیک را بازی نمی‌دهد و از مهدی هاشم‌نژاد جوان ۲۲ ساله گیلانی در این پست بهره برده تا مشخص شود حسین‌زاده باید با تجدید نظر در شرایط فنی خود به دنبال کسب رضایت پاکو باشد.

باید منتظر ماند و دید شرایط بازی این بازیکن گران قیمت در بازی با تیم سابق خود استقلال در ورزشگاه آزادی چگونه خواهد بود و حسین‌زاده اجازه بازی برای تراکتور مقابل آبی‌ها را خواهد داشت یا خیر.

1997