عکس؛ عذرخواهی برخی از بازیکنان بایرن مونیخ از هواداران پس از باخت به تیم دسته سومی

عکس؛ عذرخواهی برخی از بازیکنان بایرن مونیخ از هواداران پس از باخت به تیم دسته سومی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در این مرحله از رقابت های جام حذفی آلمان، بایرن مونیخ و زاربروکن به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بایرن مونیخ مقابل رقیب دسته سومی خود شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش فوتبالی ، بایرنی ها در این بازی با نتیجه دو بر یک شکست خوردند و از دور رقابت ها کنار رفتند. این بازی در اشتادیون لودویگزپارک برگزار می شد که ورزشگاه خانگی تیم زاربروکن است. برخی از هواداران بایرن مونیخ در این بازی درون ورزشگاه حاضر بودند. بازیکنان بایرن مونیخ پس از شکست مقابل زاربروکن به سرعت به رختکن رفتند اما برخی از آن ها درون زمین ماندند و به سراغ هواداران خودی رفتند و از آن ها عذر خواهی کردند. توماس مولر، یاشوا کیمیش، لروی سانه، ماتیس تل و بونا سار بازیکنانی بودند که پس از باخت بایرن مونیخ مقابل زاربروکن به سمت هواداران خودی رفتند و از آن ها بابت حمایتشان تشکر کردند و عذرخواهی کردند.

توماس مولر پس از بازی از بازیکنان بایرن مونیخ که برای عذرخواهی از هواداران به سمت آن ها نیامدند، انتقاد کرد. او گفت که این مسئله قابل پذیرش نیست که فقط سه یا چهار بازیکن بایرن مونیخ می دانند چگونه باید به هواداران احترام بگذراند.

1471