هری کین و باقی ماندن تنها دو جام برایش در این فصل

هری کین و باقی ماندن تنها دو جام برایش در این فصل

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در رقابت های جام حذفی آلمان یک شگفتی اتفاق افتاد و بایرن مونیخ مقابل تیم دسته سومی زاربروکن شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش فوتبالی ، در دور دوم از رقابت های جام حذفی آلمان، چهارشنبه دهم آبان ماه بایرن مونیخ و زاربروکن با هم روبرو شدند. در این بازی تیم دسته سومی زاربروکن موفق شد با نتیجه دو بر یک بایرن مونیخ را شکست دهد و به دور بعدی رقابت ها صعود کند. این قضیه از آن جایی عجیب تر می شود که بدانیم بایرن مونیخ در این بازی کامبک خورده است. در حقیقت بایرنی ها گل اول بازی را در دقیقه 16 توسط توماس مولر به ثمر رساندند اما در ادامه کار دو گل دریافت کردند و بازی را باختند. گل دومی که بایرن مونیخ دریافت کرد در دقیقه 96 بود.

هری کین که جام نبردن های او سوژه همیشگی شبکه های اجتماعی و رسانه ها بوده است، اکنون یک جام دیگر را هم از دست داد. او مقابل زاربروکن در زمین بازی حضور نداشت اما در هر صورت شانس قهرمانی در جام حذفی آلمان را از دست داد. او در تابستان گذشته از تاتنهام به بایرن مونیخ آمد تا جام ببرد اما اکنون تنها دو جام در این فصل برایش باقی مانده است. در حقیقت هری کین در این فصل در بایرن مونیخ تنها باید برای قهرمانی در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا تلاش کند که قهرمانی در این تورنمنت ها هم کار آسانی نیست.

1471