پدیده انگلیسی دورتموند برای جذب سانچو به صورت قرضی جدا می شود

پدیده انگلیسی دورتموند برای جذب سانچو به صورت قرضی جدا می شود

پایگاه خبری فوتبالی- بوروسیا دورتموند قصد دارد تا جیمی باینو-گیتنز، جوان با استعداد انگلیسی را به صورت قرضی برای بازگشت جیدون سانچو به تیمی دیگر واگذار کند

به گزارش فوتبالی ، سانچو پس از درگیری در شبکه های اجتماعی با سرمربی تیم منچستریونایتد اریک تن هاگ، از تیم اصلی کنار گذشته شد. نشریه سان قبلاً فاش کرده بود که احتمال همکاری مجدد با سانچو ۲۳ ساله برای تیم زرپوش بوندسلیگایی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه وجود دارد. منچستریونایتد آماده فروش سانچو با یک قرارداد دائمی است اما به نظر می رسد انتقال قرضی محتمل ترین گزینه برای این وینگر باشد. از سوی دیگر دستمزد خیره کننده ۳۵۰ هزار پوندی در هفته سانچو می تواند مانع انتقال او به دورتموند شود. حالا دورتموند برای هموار کردن راه برای بازگشت سانچو می‌تواند بازیکن جوان انگلیسی خود یعنی باینو-گیتنز را به صورت قرضی در اختیار تیمی دیگر بگذارد.

این بازیکن جوان اخیرا قراردادی بلندمدت با تیم آلمانی امضا کرده است و بنابراین قرضی محتمل ترین گزینه به نظر می رسد.این بازیکن ۱۹ ساله به دنبال زمان بازی بیشتری است زیرا تنها ۱۱۷ دقیقه در این فصل در لیگ آلمان به میدان رفته است. این وینگر پس از گذراندن دوره ای در تیم آکادمی چلسی و منچسترسیتی، با فوتبال لیگ برتر انگلیس آشنا است و ممکن است هدف بازگشت به سرزمین مادری خود را داشته باشد. 

۱۰۰۹