شیخ جاسم در فکر خرید سهام وستهام

شیخ جاسم در فکر خرید سهام وستهام

پایگاه خبری فوتبالی- مشتری قطری باشگاه منچستریونایتد به فکر خرید باشگاه وستهام افتاده است.

به گزارش فوتبالی ، پس از اینکه ونسا گلد یکی از مالکان وستهام اعلام کرد که بخشی از سهام خود را برای فروش قرار می دهد، ظاهراً شیخ جاسم می خواهد سهام وستهام را خریداری کند. ونسا گلد پس از درگذشت پدرش دیوید در ماه ژانویه ۲۵ درصد مالکیت باشگاه را در اختیار گرفت.اعتقاد بر این است که او به دنبال فروش ده درصد از سهام خود است، اما می تواند کل سهم را نیز به شخص مناسبی با قیمت خوب بفروشد. این خریدار به طور بالقوه می تواند شیخ جاسم پس از شکست در خرید سهام کامل باشگاه منچستریونایتد باشد. گلد در این زمینه قرار است پس از گفتگو با دیوید سالیوان، دانیل کرتینسکی و تریپ اسمیت، مالکان وستهام با بانک روچیلد همکاری می کند تا سهام خود را بفروشد.

او در بیانیه ای گفت: " من فروش بخشی از سهام خود را به شریک مناسب در نظر خواهم گرفت. من با هر یک از سه سهامدار اصلی دیگر وستهام یونایتد، دیوید سالیوان، دانیل کرتینسکی و تریپ اسمیت صحبت کرده ام که از ایده من بسیار حمایت کرده اند. هر معامله ای برای خرید برخی از سهام ما با میراث پدرم در اولویت ذهن من خواهد بود که البته  وستهام یونایتد نیز شرایطی مناسب پیدا کند. من افرادی را مامور کرده ام تا در مورد هر گونه بحث خریداری سهام به ما مشاوره دهند و سایر سهامداران، باشگاه و حامیان ما را در مورد هر تحول مهمی به روز می کنم."

گفته می شود قطری ها علاقه مند به خرید یک باشگاه وستهام هستند در خالی که پیش از این اوایل جاری با خرید تاتنهام مرتبط بودند. 

1009