خشم اسطوره بایرن مونیخ از توپ طلای هشتم مسی: مسخره‌است!

خشم اسطوره بایرن مونیخ از توپ طلای هشتم مسی: مسخره‌است!

پایگاه خبری فوتبالی - لوتار ماتیوس بازیکن سابق تیم ملی آلمان، به شدت از توپ طلای هشتم مسی انتقاد کرد و آن را "مضحک" خواند و گفت که امسال باید هالند این جایزه را می برده چون عملکرد بهتری از بازیکن اینتر میامی داشته است.

به گزارش فوتبالی، ماتیوس در مورد جایزه توپ طلای فرانس فوتبال به اسکای اسپورت گفت :" در طول سال گذشته، هالند عملکرد بهتری از مسی داشت. اهدای جایزه به مسی ناعدلانه بود. از نظر من راهی برای مهار هالند وجود نداشت. این انتقال، مضخک است هر چند که من خودم طرفدار مسی هستم."

بازیکن 36 ساله آرژانتینی هشتمین توپ طلای دوران فوتبالش را کسب کرد و در رای گیری بالاتر از هالند قرار گرفت. ماتیوس اعتقاد دارد که انتخاب دوباره مسی نشان می دهد که همچنان برخی جام جهانی را از هر چیزی بالاتر می دانند. وی افزود:" از نظر من، هالند بهترین بازیکن دوازده ماه اخیر بود که با سیتی جام های بزرگی برد و فاتح چمپیونزلیگ، لیگ انگلیس و جام حذفی شد و رکورد گلها را جا به جا کرد."

در هر صورت مسی همچنان عنوان بهترین بازیکن دنیا را در اختیار دارد و هالند باید امیدوار باشد که فصل خوبی با سیتی داشته باشد تا بالاخره بتواند برای اولین بار این جایزه را به دست بیاورد.

4125