رضایت رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ از عملکرد توماس توخل

رضایت رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ از عملکرد توماس توخل

پایگاه خبری فوتبالی- اولی هوینس رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ پیش از بازی جام حذفی مقابل ساربروکن در مورد شرایط مختلف باواریایی ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، اولی هوینس در مورد نقل و انتقالات باشگاه بایرن در ژانویه گفت: "اگر دلایل خوبی برای خرید بازیکن وجود داشته باشد، ما مخالف خرید جدید نیستیم. به خصوص با توجه به آن‌چه که هنوز در سه رقابت هستیم و باید آنچه را که مورد نیاز مربی و تیم است تجزیه و تحلیل کنیم. مربی ما هر آنچه را که نیاز دارد به دست خواهد آورد. ما از توماس توخل راضی هستیم زیرا او بعد از مشکلات اولیه به طور خاص کار بزرگی را انجام داد. بالا نشین بودن در جدول بوندس لیگا نشان دهنده کیفیت مربی ما است."

هوینس در ادامه در مورد بازی حساس مقابل دورتموند در بوندس لیگا گفت: "حیف است که یاشوا کیمیش از این دیدار محروم شد. با این وجود، تیم در نیمه دوم مقابل دارمشتاد فوق العاده بازی کرد. تماشای این بازی واقعاً سرگرم کننده بود و من همیشه بایرن مونیخ مد نظرم را اینگونه تصور می کنم. امیدوارم که بتوانیم روز شنبه دورتموند را تحت فشار قرار دهیم. از بازگشت نویر بسیار خوشحالم البته باید از اولرایش هم تشکر کنیم که کار بسیار بزرگی در نبود مانوئل نویر انجام داد. همه ما از او به خاطر کارهایی که انجام داد بی نهایت سپاسگزاریم. همچنین ما برای مانوئل نویر که همیشه در این دوران سخت از او حمایت کرده‌ایم بسیار خوشحال هستیم."

۱۰۰۹